FANDOM

Diploma
A tots els que la present vegin i entenguin, sapigueu

que, com administrador, redacto, aprovo i poso en vigor la norma següent:

Preàmbul

Aquesta norma ha estat redactada únicament amb la finalitat de fer donar a conèixer les persones que han fet o fan alguna feina important, sobretot a la llarga, al portal Perenne, sigui quina sigui la secció a la que d'aquesta manera participen.

Per tant, jo aprovo aquesta norma:

Articulat

1. Reben el nom de Perennes Destacats els qui han fet o fan alguna feina important al Cosmos Perenne, ja siguin un o vàries persones, sobretot a la llarga, al Portal Perenne mateix, en la secció o web que sigui del mateix.

2. L'administrador es reserva el dret d'expulsar els Perennes Destacats que hagin fet alguna infracció, ja sigui d'acord amb l'autoritat normativa o l'autoritat lliure.

3. Els Perennes Destacats, o Perennes Destacades si fós el cas, tenen el dret a renunciar, en qualsevol moment, al seu títol, no poguent ser-li imposats o retinguts com a Perennes Destacats per la força. A tal efecte, poden enviar un email avisant d'aquest fet.

4. Els Perennes Destacats seran mencionats en el que indiquin les possibles exhortacions adicionals, d'acord amb els termes d'aquesta norma i, si escau, la normatació i les altres normes.

Exhortacions

Adicional

Únic. Es destaca a Josep Querol per la seva entrega desinteressada de refranys al nostre grup de Facebook, repassats i publicats per l'administrador: Refranys i frases d'un filòsof, Unicorn Gris, i altres autors .

Final

Primera. L'email de l'administrador és webmestre2(arroba)gmail.com .

Segona. Aquesta norma entra en vigor al mateix moment de la seva publicació, amb o sense Stoers Destacats, o sigui, entra en vigor a les nou de la nit del quatre d'abril de 2020.

Signatura final

Per tant, poso en vigor la següent norma.

Unicorn Gris, administrador del Portal Perenne.